• Мова
  • Укр
  • Eng

Наша історія

Морозиво під торговими марками ТОВ «АЖУР ФРОУЗЕН ФУД» добре знайоме українським споживачам з 1998 року. За цей час ми впевнено пройшли шлях становлення і завоювали заслужену довіру людей. Визнання якості та смаку морозива таких брендів як «Троянда», «Магнат», «Ажур» дозволили нам посісти помітне місце на ринку морозива України. З 2008 року ми вийшли на ринок свіжозаморожених овочів та ягід і на даний час займаємо на ньому одну з лідерських позицій.

Наші продукти відзначено багатьма нагородами українських та міжнародних дегустаційних конкурсів, зокрема:

-          Дві золоті та срібна медалі дегустаційного конкурсу Міжнародної спеціалізованої виставки «Світ морозива та холоду» у 2011 році;

-          Три золоті медалі дегустаційних конкурсів Міжнародної виставки продуктів харчування та напоїв «WORLD FOOD UKRAINE» у 2011, 2012 та 2013 роках;

-          Два гран-прі  дегустаційних конкурсів Міжнародної виставки продуктів харчування та напоїв «WORLD FOOD UKRAINE» у 2012 та 2013 роках.

Проте, найвищою нагородою для нас залишається любов і відданість споживачів, за словами яких смак нашого морозива – це смак, що викликає довіру.

Ми знаємо свою справу і прагнемо бути кращими у своїй галузі. Продукція бренду «Ажур» зазвичай відрізнялась своїми інноваціями. У 2009 році ринок побачив перше тривимірне ескімо «Le Jour», а у 2011 році справжньою сенсацією на українському ринку стало морозиво «Пломбір без «Е», в якому всі інгредієнти із індексом «Е» замінено на натуральні складники. Ми першими створили «морозиво чистих рук» - в картонному стакані з ложечкою – зручно, смачно і корисно.

Запорукою наших досягнень стали безкомпромісне відношення до безпеки та якості нашої продукції, уважне ставлення до потреб ринку, а також впровадження сучасних технологічних підходів на всіх етапах виробництва, зберігання та доставлення продукції до кінцевого споживача. У своїй роботі ми постійно прагнемо отримати найкращий для людей результат, з рештою все, що ми робимо – робимо для споживача.